טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

טכנאי מחשבים בירושלים

גרים בירושלים? צריכים תיקון למחשב נייד או נייח? דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מטכנאי מחשבים עד הבית או ממעבדת מחשבים מומלצת בירושלים. קראו וגלו מה המחירים לתקלות ולתיקונים הנפוצים, כמה זמן ייקח לטכנאי להגיע והאם תקבלו גם אחריות על העבודה. השאירו את הפרטים, ערכו השוואת מחירים וחסכו עד 39% במחיר!

טכנאי מחשבים בירושלים לכל סוגי התקלות

המחשב שלכם איטי ולא יודעים למה? המחשב נכבה בפתאומיות ללא כל סיבה? או שאולי נשבר המסך וצריך להחליף? טכנאי מחשבים בירושלים יידעו לספק עבורכם שירות עבור כל סוג תקלה אפשרי. אלו התקלות הנפוצות במחשבים המצריכות הזמנת טכנאי מחשבים:

  • המחשב איטי - כאשר המחשב עובד לאט מהרגיל או שהוא נתקע מדי פעם, עשויות להיות לכך מספר סיבות כמו וירוסים במחשב, עומס של קבצים ותיקיות, זיכרון מלא, חומרה שאינה מותקנת כראוי וכו'. 
     
  • המחשב לא נדלק - אם המחשב לא נדלק לאחר הפסקת חשמל או שהמחשב עצמו נדלק אבל המסך לא, ייתכן והבעיה היא בחומרה לא תקינה, כרטיס מסך תקול, סוללה ריקה ועוד.
     
  • המחשב מרעיש - לרוב, הסיבה הגורמת למחשב להרעיש היא לכלוך על אחד מהמאווררים הנמצאים בתוך המחשב. אם הרעש נשמע יותר כמו צפצוף במחשב, הסיבה עשויה להיות שונה כמו התחממות יתר של המחשב או תקלה בלוח האם או תקלה בזיכרון RAM של המחשב. 

 

טכנאי מחשבים בירושלים

מחיר ביקור טכנאי מחשבים בירושלים

מחיר ביקור של טכנאי מחשבים בירושלים בדרך כלל נע בין 100 - 200 ש"ח. המחיר לא כולל עלות של חלקים נוספים במידה וצריך להזמין אותם כמו לוח אם או ספק כוח, אז חשוב לנסות לברר עם הטכנאי את הצורך בשיחת הטלפון הראשונה.
 

מחיר ממוצע של ביקור טכנאי מחשבים בירושלים

מחיר ממוצע של ביקור טכנאי מחשבים בירושלים: 150 ₪

טווח מחיר גבוה 200 ₪

טווח מחיר נמוך 100 ₪

טכנאי מחשבים בירושלים - תיקונים נפוצים

טכנאי מחשבים בירושלים יספקו עבורכם את כל סוגי התיקונים הקשורים למחשב נייד או נייח. אלו התיקונים הנפוצים הכלולים כחלק מהשירות הניתן על ידם:

  • הרחבת זיכרון במחשב/ החלפת דיסק קשיח - הרבה פעמים עומס על המחשב יגרום לאיטיות או ימנע אפשרות של פעולות נוספות כיוון שאין עוד מקום. הרחבת הזיכרון ע"י שדרוג או החלפה של הדיסק הקשיח או התקנה/ הוספה של זיכרון RAM, עשויה לפתור את הבעיה.
     
  • החלפת מסך או כרטיס מסך - החלפה או תיקון של מסך במידה והתקלקל או נשבר. חשוב לציין כי קיים הבדל משמעותי במחיר לתיקון זה בהתאם לגודל המסך או סוג המחשב (נייח / נייד / דגם ומותג). לדוגמא, מחיר החלפת מסך של מחשב מק תהייה יקרה יותר מאשר החלפת מסך של מחשב נייד סטנדרטי כיוון שהחלקים עצמם יקרים יותר.
     
  •  תיקון או החלפת לוח אם - החלפת לוח אם נדרשת במקרים בהם המחשב לא נדלק, איטי או שהמסך הינו כחול ללא כל יכולת או אפשרות להציג את מערכת ההפעלה. לעיתים הבעיה פשוטה ויהיה צורך בתיקון רכיב קטן בלוח, ולעיתים יהיה צורך בהחלפת כל הלוח.

    * תוכלו לקרוא בהרחבה גם בעמודים המפורטים שלנו על תיקון מחשבים ניידים או בעמוד תיקון מחשב נייח.

מחירון עבודות של טכנאי מחשבים בירושלים

כפי שציינו, קיימות תקלות שונות ומגוונות שכל אחת מהן מצריכה תיקון שונה. מחיר עבודות התיקון יתומחרו בהתאם לסוג התקלה, מורכבות העבודה, חלקי החילוף הנדרשים וסוג המחשב. לפניכם מחירון ממוצע לעבודות התיקון השונות של טכנאי מחשבים בירושלים:

מחירון ממוצע לעבודות טכנאי מחשים בירושלים

החלפת מסך של מחשב נייד

עבור מסך סטנדרטי, לא טאצ'. 


600 - 800 ש"ח
החלפת כונן קשיח למחשב נייד

עבור עבודה + עלות כונן קשיח טכנולוגיית SSD.


500 - 600 ש"ח
פירמוט מחשב

פירמוט + התקנת ווינדווז (לא כולל עלות רישיון).


350 - 400 ש"ח
החלפת ספק כח במחשב נייח

עבודה + חלקים.


300 - 400 ש"ח
התקנת מערכת הפעלה במחשב נייד

התקנה והגדרה, לא כולל עלות רישיון.


250 - 350 ש"ח
הרחבת זיכרון במחשב נייד

לא כולל הכרטיס עצמו.


200 - 300 ש"ח
החלפת לוח אם במחשב נייח

כולל עלות החלק.


400 - 650 ש"ח

הדפס מחירון

איך לבחור טכנאי מחשבים מומלץ?

השארתם פרטים ואתם רק מחכים לשיחת הטלפון מהטכנאי המומלצים שלנו. איך תדעו איזה טכנאי מחשבים הכי מתאים לכם? הנה 3 שאלות שכדאי לשאול את הטכנאי בשיחה הראשונה (מלבד המחיר כמובן):

  1. איזה מידע אתה צריך ממני? כדי להבין את הבעיה בצורה הטובה ביותר טכנאי המחשבים יצטרך תיאור מפורט ככל האפשר על מנת שיוכל לזהות את התקלה ולהבין מראש האם ניתן לפתור את הבעיה בשליטה מרחוק או שיש צורך להזמין חלקים להחלפה.
     
  2. איפה אתה נמצא? אתה מגיע עד הבית? לפני שמצאו את עצמכם חוצים את העיר רק בשביל תיקון מחשב נייד, תבררו אם הוא קרוב אליכם או שיוכל אפילו להגיע עד לבית. אם אתם מחפשים מעבדת מחשבים בתלפיות או בגילה, כמובן שאין טעם לנסוע עד לטכנאי מחשבים בפסגת זאב או לטכנאי ברמות.
     
  3. כמה זמן אתה בתחום? טכנאי מחשבים עם וותק וניסיון יידע לזהות ולאתר את הסעיה בקלות ולבצע את העבודה בצורה יסודית ומקצועית.

השוואת מחירים בין טכנאי מחשבים בירושלים 

מחיר תיקון מחשב אינו עסק זול ולרוב יסתכם במאות שקלים ולעיתים אף באלפי שקלים. אם אתם לא רוצים לבזבז זמן וכסף יקר, אנו מציעים לכם לערוך השוואת מחירים ולא להסתמך על הצעת מחיר אחת. דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר של טכנאי מחשבים מומלצים באזור הדרום/ הצפון/ המרכז ובירושלים בפרט, ולבחור את ההצעה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם. השאירו פרטים, ערכו השוואת מחירים ותוכלו לחסוך עד 39% במחיר!

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

זמן הגעה של טכנאי מחשבים עד הבית בירושלים

אם החלטתם להזמין טכנאי מחשבים עד הבית ולא ליסוע למעבדת מחשבים בירושלים, הזמן שתחכו עד להגעתו מרגע הפניה, יהיה בממוצע כשעה חצי. כמובן שזמן ההגעה עשוי להשתנות בין טכנאי אחד לאחר ויהיה תלוי בעבודות שנקבעו מראש ובאילוצים השונים. 
 

זמן ממוצע להגעת טכנאי מחשבים בירושלים
שעה וחצי
שעתיים משך זמן שעה

 

משך אחריות הניתנת ע"י טכנאי מחשבים בירושלים

לרוב, טכנאי מחשבים בירושלים יתנו תקופת אחריות על עבודתם למשך 2 - 4 חודשים בממוצע. האחריות מתייחסת על העבודה ולא על החלקים עצמם, עליהם ניתנת אחריות עפ"י הוראות יצרן.
 

משך תקופת האחריות הממוצעת של טכנאי מחשבים בירושלים:
4 חודשי אחריות 3 חודשי אחריות חודשיים אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ טכנאי מחשבים אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

שאלות ותשובות בנושא טכנאי מחשבים בירושלים

לפניכם שאלות שנשאלו ע"י גולשים שהתעניינו בהזמנת טכנאי מחשבים בירושלים:

ניתן להזמין דרככם טכנאי מחשבים בירושלים עד הבית?

כמובן. דרכנו תוכלו לקבל הצעות מחיר גם מטכנאי מחשבים המגיעים עד הבית וגם ממעבדות מחשבים בירושלים.


האם טכנאי המחשבים שלכם מספקים שירות גם למחשבי מק?

כן, דרכנו תוכלו למצוא טכנאי מחשבים המבצעים התקנות ותיקונים של מחשבי מק. 


כמה עולה ביקר של טכנאי מחשבים בירושלים?

מחיר ביקור טכנאי בירושלים ינוע בין 150 - 250 ש"ח בממוצע. ניתן לראות מחירון תיקונים מפורט בעמוד שלנו.