טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

טכנאי מחשבים במרכז

עוד פעם המחשב לא נדלק? כל טכנאי המחשבים במרכז לוקחים מחירים מוגזמים? איתנו תוכלו להשוות מחירים ולקחת את הטכנאי שלא דפק לכם במחיר. נוכל לעזור לכם גם במקרה של מחשבים ניידים וכמובן נעזור לכם לבחור טכנאי מחשבים מומלץ.

משווים מחירים בין טכנאי מחשבים במרכז

אם אתם גרים במרכז והמחשב איטי נשמע שאתם מחפשים טכנאי מחשבים במרכז. באמצעות מחשב בקוויק תוכלו למצוא טכנאי מחשבים או מעבדות תיקון מחשבים במרכז ולקבל הצעות מחיר, עד 3, מטכנאי מחשבים. אחרי שתקבלו את הצעות המחיר תוכלו להשוות ביניהן ולבחור את טכנאי המחשבים הטוב ביותר בשבילכם.

 

טכנאי מחשבים במרכז

מחירון מעבדת מחשבים במרכז והסביבה

ריכזנו לכם מחירון על מנת שתוכלו להבין את טווחי המחירים של מעבדת מחשבים במרכז:

מחירון טכנאי מחשבים במרכז

מחיר פירמוט מחשב

מחיר בעבור פירמוט מחשב. המחיר כולל התקנת ווינדוס לאחר הפירמוט.


350 - 400 ש"ח
מחיר החלפת ספק כוח

מחיר בעבור החלפת ספק כוח. המחיר כולל את ספק הכוח.


300 - 400 ש"ח
כמה עולה להחליף מסך למחשב נייד?

מחיר בעבור החלפת מסך למחשב נייד. המחיר אשר צוין הינו מסך סטנדרטי ללא טאץ.


600 - 700 ש"ח
מחיר החלפת מקלדת למחשב נייד

מחיר בעבור החלפת מקלדת למחשב נייד. המחיר כולל התקנה וחלקים.


450 - 650 ש"ח
מחיר החלפת סוללה למחשב נייד

מחיר בעבור החלפת סוללה למחשב נייד. יש לציין שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לסוג הסוללה.


500 - 600 ש"ח
מחיר בדיקת מחשב נייד

מחיר בעבור בדיקה בלבד של טכנאי מחשבים במרכז.


150 - 250 ש"ח
מחיר תיקון מסך למחשב נייד

המחיר עשוי מאוד משתנה בהתאם לרכיבים שהטכנאי יצטרך להחליף על מנת לתקן את המסך.


400 - 800 ש"ח

הדפס מחירון

מהו מחיר ביקור טכנאי מחשבים במרכז?

עלות של טכנאי מחשבים לרוב נעה בין 150 - 250 ש"ח לביקור. כמובן שהעלות הסופית תהיה תלויה בשירות שאתם צריכים. לצורך העניין אם תצטרכו להחליף לוח אם השירות יכול לעלות גם עד 650 ש"ח, לכן השוואת המחירים מומלצת ויכולה לחסוך מאות שקלים. אם תרצו לראות מחירים של תיקונים נפוצים תוכלו לעיין במחירון שלנו.

 

מחיר ממוצע לטכנאי מחשבים במרכז

מחיר ממוצע לטכנאי מחשבים במרכז: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

אלו התקלות נפוצות במחשבים

לפניכם רשימה של התקלות הנפוצות ביותר במחשבים:

  • וירוס במחשב - וירוס במחשב הינה תקלה נפוצה מאוד שבגללה הרבה אנשים פונים אל טכנאי מחשבים במרכז. לרוב וירוסים במחשב יגיעו בעקבות הורדת קבצים לא ידועים וכדומה.
     
  • המחשב איטי - המחשב איטי גם כן תקלה נפוצה מאוד שלרוב תתרחש באחת מהסיבות הבאות: עומס על המחשב, וירוסים, אין זכרון וירטואלי, חומרה לא מותקנת כמו שצריך ועוד.
     
  • המחשב עושה רעש - כאשר המחשב עושה רעש ברוב המקרים זה יקרה בעקבות המאוורר של המחשב. ניתן לפתור את התקלה לרוב באמצעות ניקוי מחשב. 
     
  • המחשב לא נדלק - כאשר המחשב לא נדלק יש צורך לבדוק כמה דברים: האם זה קרה אחרי הפסקת חשמל? האם המחשב נדלק אבל המסך לא? האם המחשב נדלק אבל לא מצליח לעלות? בכל מקרה, על מנת לטפל בתקלה, יש להיעזר בטכנאי מחשבים מומלץ
     
  • המחשב מתחמם - על מנת להבין ממה נובעת התקלה יש לבדוק את הדברים הבאים: האם זה המחשב מתחמם ונכבה? האם המחשב רק מתחמם אבל בצורה מהירה מדי? האם זה קורה כאשר משחקים על המחשב? תוכלו לקרוא בהרחבה על הסיבות והפתרונות מדוע המחשב מתחמם.

 

תיקון מחשבים במרכז

תיקונים נפוצים של טכנאי מחשבים במרכז

אלו התיקונים הנפוצים ביותר של טכנאי מחשבים במרכז:

  • החלפת סוללה למחשב נייד - קורה לכם שהסוללה במחשב נייד שלכם נגמרת מהר מדי? לא מצליחים לעבוד על המחשב מבלי להיות צמודים לשקע? ככל הנראה הסוללה של המחשב שלכם כבר גמורה ויש צורך להחליף אותה.
     
  • החלפת מסך למחשב נייד - לרוב החלפת מסך של מחשב נייד תתבצע מהסיבות הבאות: נשבר, נסדק, נשפך מים, נשרפו הפיקסלים וכדומה. רגע לפני שאתם רצים להחליף את המסך, קראו על החלפת מסך למחשב נייד ואולי תצליחו לפתור את הבעיה!
     
  • החלפת מקלדת למחשב נייד - לרוב נצטרך להחליף את המקלדת בעקבות מים / מיץ שנשפכו על המקלדת, לחצנים שנתקעו, לחצנים שנשברו וכדומה. 
     
  • החלפת ספק כוח - ספק הכוח שלכם תקול ולא עובד? ספק כוח שמתקלקל זה לרוב יקרה או מבלאי טבעי או מהפסקת חשמל / קצר חשמלי וכדומה. הזמינו עוד היום טכנאי מחשבים מקצועי שיטפל לכם בתקלה במהירות האפשרית.

ובאילו ערים אתם עובדים?

אנחנו עובדים עם טכנאי מחשבים בהרבה ערים במרכז. לחצו על העיר שלכם אם תרצו לדעת עוד פרטים:

תוכלו לעזור לי למצוא גם טכנאי מחשבים ניידים במרכז?

בוודאי שנוכל לעזור לכם למצוא טכנאי מחשבים ניידים במרכז. גם אם אתם צריכים תיקון של המחשב הנייד תוכלו להתקשר אלינו ואנחנו בקלות נקשר ביניכם לבין טכנאי המחשבים המומלצים שלנו.

 

הרבה מאוד אנשים שצריכים תיקון מחשבים ניידים נעזרים במחשב בקוויק על מנת את טכנאי המחשבים הטוב ביותר עבורם. עצם העובדה שאתם תדברו עם טכנאי מחשבים שונים כבר מאפשרת לכם להשוות בין רמת המקצועיות וכמובן המחיר שלהם.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

האם טכנאי מחשבים במרכז נותן אחריות?

טכנאי מחשבים במרכז נוהג לתת אחריות של כ-3 חודשים על תיקון מחשב. טווח זמן האחריות נע בין 2 - 4 חודשים. יש לציין שזמני האחריות עשויים להשתנות בין טכנאי המחשבים השונים ולכן חשוב מאוד לבדוק זאת לפני שבוחרים בטכנאי מחשבים ולוודא האם אתם מקבלים אחריות ולכמה זמן.

 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
4 חודשי אחריות 3 חודשי אחריות 2 חודשי אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

טכנאי מחשבים במרכז - תוך כמה זמן הוא מגיע?

טכנאי מחשבים במרכז מגיע לרוב בתוך שעתיים בממוצע. טווח זמני ההגעה של טכנאי המחשבים הוא 1 - 3 שעות מרגע הקריאה. כמובן שישנם מקרים בהם הטכנאי יכול להגיע אליכם מהר יותר מהמתוכנן ולעתים גם יהיו מקרים בהם הוא יתעכב.

 

זמן ממוצע להגעת טכנאי מחשבים במרכז:
 שעתיים
3 שעות משך זמן שעה

איך אני בוחר טכנאי מחשבים מומלץ?

כשמנסים להבדיל בין טכנאי מחשבים שונים יש כמה פרמטרים שמומלץ להסתכל עליהם בשביל למצוא טכנאי מחשבים מומלץ:

  1. מחיר: השוו בין המחירים ובחרו את האחד שנשמע הכי טוב. יש עבודות שלא בהכרח דורשות מיומנות מאוד מורכבת וכל טכנאי מחשבים יוכל לעשות אותה. אם כך, בחרו בזול ביותר.
     
  2. ניסיון: מחיר זה כמובן פרמטר חשוב אבל גם רמת המקצועיות של טכנאי המחשבים. אם טכנאי מנוסה עולה קצת יותר, יכול להיות ששווה להשקיע את הכסף הזה למניעת תקלות בעתיד.
     
  3. לקוחות קודמים: מומלץ להריץ את השם של טכנאי המחשבים באינטרנט ולראות אם יש ביקורות עליו. לקוחות קודמים שממליצים או לא ממליצים יכולים לעזור לכם לצייר תמונה ברורה יותר של רמת המקצועיות של טכנאי המחשבים.

טכנאי מחשבים מרחוק - יש כזה דבר?

בהחלט יש טכנאי מחשבים שמרחוק יוכלו לפתור לכם את הבעיה. טכנאי המחשבים יוכל להשתלט לכם על המחשב ולפתור את הבעיות מבלי שאתם, או הוא, תצטרכו לזוז. בשביל לעזור לכם ולטכנאי המחשבים היינו ממליצים לקרוא על תקלות נפוצות. ככה תוכלו להגיע לשיחה עם הטכנאי כשאתם יודעים להבין ולהסביר יותר טוב מה התקלה.

שאלות נפוצות על טכנאי מחשבים במרכז ששאלתם:

האם יש לכם טכנאי מק במרכז?

בוודאי, דרך הפורטל תוכלו למצוא טכנאי מק ולכל סוגי המחשבים!


האם שירות השוואת המחירים דרך הפורטל מחשב בקוייק בחינם?

בוודאי! שירות השוואת המחירים דרך הפורטל מחשב בקוויק הוא חינמי לגמריי וללא כל התחייבות מהצד שלכם לבעלי המקצוע!


כמה עולה ביקור של טכנאי מחשבים?

הרחבנו על כך בעמוד.