טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

טכנאי מחשבים באור יהודה

תיקון מקצועי של מחשב, מתחיל משלב זיהוי התקלה. זקוקים לעזרה של טכנאי מחשבים באור יהודה? דרך פורטל 'מחשב בקוויק' תוכלו לבצע השוואת מחירים זריזה בין מספר טכנאים מומלצים באזור.

טכנאי מחשבים באור יהודה לכל סוגי התיקונים

טכנאי המחשבים שלנו באור יהודה מספקים שירותים עבור כל סוגי התיקונים הקיימים למחשבים ניידים ונייחים. אלו התיקונים הנפוצים: 

  • החלפת מסך - המסך נשבר או התקלקל? הטכנאים שלנו מספקים שירות החלפת מסכך למחשב נייח או החלפת מסך למחשב נייד מכל הסוגים (כולל מק).
     
  • החלפת כונן קשיח - אם נגרם נזק לכונן הקשיח במחשב או שאתם רוצים להשתדרג, תוכלו לבצע החלפת כונן קשיח ע"י טכנאי מחשבים באור יהודה.
     
  • החלפת מעבד למחשב נייד - החלפת מעבד מכל הסוגים: מעבד I3, מעבד I5, מעבד I7 ועוד, כולל ייעוץ והכוונה בהתאם לסוג המחשב.
     
  • הרחבת זיכרון במחשב נייד - המחשב איטי ואין מספיק מקום? ייתכן והחלפת זיכרון זה הפתרון עבורכם. תוכלו לעשות זאת בעזרת טכנאי המחשבים שלנו באור יהודה.
     
  • החלפת לוח אם - החלפת לוח אם במקרה שהמחשב נדלק ונכבה, מסך כחול ועוד כ"י הטכנאים שלנו.
     

טכנאי מחשבים באור יהודה

עלות לביקור של טכנאי מחשבים באור יהודה

כאשר מזמינים טכנאי מחשבים באור יהודה עד הבית, המחיר שנשלם ינוע ברוב בטווח שבין 150 ש"ח ל-250 ש"ח. טווח זה תקף בעבור עבודות פשוטות כמו הגדרת רשת ביתית או הגדרת מדפסת חדשה. לעומת זאת אם תזדקקו לעבודה מורכבת ויקרה יותר, כמו למשל החלפת דיסק קשיח או החלפת סוללה למחשב הנייד, המחיר יעלה ועלות הביקור תגולם בתוך המחיר הכללי שתקבלו מהטכנאי.

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מחשבים באור יהודה

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מחשבים באור יהודה: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

טכנאי מחשבים באור יהודה לכל תקלה

קיימות סיבות רבות להזמנת טכנאי מחשבים הנובעות מתקלות שונות במחשב הנייד או הנייח. אלו התקלות הנפוצות עבורם נדרש להזמין טכנאי מחשבים באור יהודה:

  • המחשב לא נדלק - ישנן מספר סיבות לכך שהמחשב לא נדלק כמו: תקלה לאחר הפסקת חשמל או ניקוי, הגדרות לא נכונות, בעיה בסוללה או בלוח אם ועוד. טכנאי מחשבים באור יהודה יידעו לזהות את מקור הבעיה ולתקן בהתאם.
     
  • המחשב איטי - אחת מהתקלות הנפוצות ביותר היא שהמחשב עובד באיטיות. וירוסים, עומס על המחשב, עדכונים במערכות ההפעלה ועוד יכולים להוות את הסיבה לכך. טכנאי מחשבים ייבצע בדיקה ויפעל בהתאם לסיבה שגרמה לכך.
     
  • מסך כחול במחשב - מסך כחול יעיד לרוב על תקלה במערכת ההפעלה של ווינדוס או בחומרה. הזמינו טכנאי באור יהודה שיתקן את התקלה ויחזיר את המצב לקדמותו.
     
  • המחשב מרעיש - אם אתם שומעים רעש חריג מהמחשב או צפצופים משונים, יש צורך בהזמנת טכנאי מחשבים באור יהודה שיעלה על מקור הרעש. ייתכן והמחשב מתחמם והמאוור או כרטיס הקשיח פעולים ביתר מאמץ על מנת לקרר אותו. לרוב יהיה צורך בניקוי החלקים המרעישים או החלפתם.
     
  • המחשב לא מתחבר לאינטרנט - אם ניסיתם להתחבר לאינטרנט מהחשב הנייח או הנייד ולא הצלחתם, לרוב הסיבות שיכולות להוביל לכך הן: בעיה בהגדרות רשת או שהכבל/ ראוטר / כרטיס רשת תקולים. טכנאי מחשבים באור יהודה יספק לכם גם שירות עבור אינטרנט ובעיות תקשורת.

מחירון תיקון מחשבים באור יהודה

כפי שציינו, טכנאי מחשבים באור יהודה מספקים שירות תיקונים רחב ומגוון עבור סוגי התקלות השונות. לפניכם מחירון ממוצע עבור התיקונים השונים:

טכנאי מחשבים באור יהודה - מחירים לעבודות השונות:

הגדרת מדפסת חדשה

התקנת הדרייבר וביצוע בדיקת תקינות בסיום.


200 - 300 ש"ח
החלפת מעבד במחשב הנייד

מתייחס לתיקון מחשבים ניידים באור יהודה בבית הלקוח.


500 - 800 ש"ח
החלפת סוללה במחשבים ניידים

הרחיבו על החלפת סוללה במחשב הנייד.


400 - 800 ש"ח
ניקוי מחשב מוירוסים

המחיר כולל גם ביצוע פעולת פירמוט במחשב.


350 - 400 ש"ח
החלפת לום אם

רכישת לוח אם חדש וביצוע החלפה ע"י טכנאי.


400 - 650 ש"ח
תיקון מחשב שעובד לאט מאוד

פתיחת מארז המחשב וביצוע ניקוי ייסודי של אבק.


200 - 500 ש"ח

הדפס מחירון

האם יש הבדל בין תיקון מחשב נייד לנייח?

בגדול, המחשב הנייד והמחשב הנייח בנויים בצורה דומה ובכל אחד מהם נוכל למצוא את רכיבי הליבה כמו הדיסק הקשיח, לוח האם וספק הכוח. ההבדלים בין השניים יהיו לרוב בסוג והדגם הספציפי של הרכיבים וגם במיקום שלהם וזאת מאחר ובמחשב הנייד יש פחות מקום (בצורה משמעותית) מאשר במחשב הנייח. 

 

דרך פורטל מחשב בקוויק, תוכלו לקבל מענה גם בעבור תיקון תקלות במחשבים נייחים וגם בעבור תיקון תקלות של מחשב נייד, לרבות החלפת מקלדת במחשב הנייד או החלפה של מסך המחשב הנייד, במידה והוא נשבר או אינו תקין.

השוו בין טכנאי מחשבים באור יהודה וחסכו

תיקון או החלפת חלקים במחשב הנייד והנייח עשוי להיג למאות ואפילו לאלפי שקלים. לכן, אנו ממליצים לבצע השוואת מחירים בין טכנאי מחשבים שונים ולא להסתמך על הצעת מחיר אחת, ובכך לנסות לחסוך ולהוזיל בעלויות. דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מטכנאי מחשבים מומלצים באור יהודה, לערוך השוואת מחירים ולמצוא את ההצעה הטובה והמשתלמת עבורכם. השאירו את הפרטים, השוו וחסכו עד 39% במחיר!

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

טכנאי מחשבים עד הבית באור יהודה

הזמנת טכנאי מחשבים עד הבית באור יהודה אומנם תעלה יקר יותר מאשר האלטרנטיבה של הגעה אל מעבדת המחשבים, אך זו גם אופציה הרבה יותר נוחה לכולנו. לא צריך לנתק את המחשב מהחיבורים השונים ואין צורך להיסחב איתו אל המעבדה.

זמן ההגעה הממוצע להגעת טכנאי מחשבים באור יהודה יהיה כשעתיים מהרגע שדיברתם איתו. כמובן שהזמן עשוי להשתנות בהתאם לאילוצים ולעבודות שנקבעו מראש.
 

זמן ממוצע להגעת טכנאי מחשבים עד הבית באור יהודה:
 שעתיים
3 שעות משך זמן שעה 

איך למצוא טכנאי מחשבים מומלץ באור יהודה?

תיקון וטיפול נכון במחשב ימנע תקלות חוזרות ויצדיק את הכסף וההוצאה הכספית שלכם. לשם כך, חשוב להזמין טכנאי מחשבים בעל ניסיון שיבצע את העבודה בצורה המקצועית והיסודית ביותר. כמו כן לאחר התיקון חשוב לוודא בנוכחות הטכנאי שאכן הכל עובד כראוי והתקלה טופלה ולבקש הסבר אודות התקלה. כך תוודא שהטכנאי יודע מה הוא עושה ועד כמה הוא מקצועי.

דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מטכנאי מחשבים מומלצים באור יהודה, עם חוות דעת טובות וניסיון שיבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מתן אחריות ע"י טכנאי מחשבים באור יהודה

טכנאי מחשבים באור יהודה יתנו לרוב אחריות על תיקון מחשבים לתקופה של 2 - 4 חודשים בממוצע. תקופת האחריות עשויה להשתנות בין טכנאי אחד לאחר ותהייה בהתאם לסוג התיקון והתקלה בטופלה. 
 

משך תקופת האחריות הממוצעת על תיקון מחשבים באור יהודה:
4 חודשי אחריות 3 חודשי אחריות חודשיים אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ טכנאי מחשבים אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

טכנאי מחשבים באור יהודה - שאלות ותשובות

לפניכם שאלות שנשאלו ע"י גולשים שהתעניינו בטכנאי מחשבים באור יהודה:

האם ניתן להזמין טכנאי מחשבים עד הבית באור יהודה?

כמובן, דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מטכנאי מחשבים באור יהודה המגיעים עד הבית.


טכנאי המחשבים באור יהודה מספקים שירות לכל סוגי המחשבים?

בהחלט. הטכנאים שלנו יספקו עבורכם שירות לכל סוגי המחשבים, נייחים וניידים (כולל מק). ניתן לראות פירוט על סוגי התיקונים והשירותים בעמוד.