טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

טכנאי מחשבים בצפון

המחשב כבר נהיה איטי מדי וזה בלתי נסבל? הלפטופ צריך תיקון? מחפשים טכנאי מחשבים בצפון שיעזור לכם להשיב את המצב למיטבו? אם התשובה היא כן לאחת מהשאלות האלו - כבר עשיתם חצי מהדרך בכך שהגעתם אלינו. עם מחשב בקוויק תקבלו הצעות מחיר וטלפונים של עד 3 טכנאי מחשבים מומלצים.

מהו מחיר ביקור של טכנאי מחשבים בצפון?

מחיר ביקור של טכנאי מחשבים בצפון לרוב נע בין 150 - 250 ש"ח. שימו לב שהמחיר לא כולל את העבודה עצמה אלא רק אפיון של תקלה קיימת. במידה ואכן איתר הטכנאי תקלה במחשב ותרצו שיתקן אותה, מחיר הביקור יקוזז מעלות העבודה. 
 

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מחשבים עד הבית בצפון

מחיר ממוצע לביקור טכנאי מחשבים עד הבית בצפון: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

מחירון טכנאי מחשבים עד הבית בצפון

מתחת תוכלו להתרשם ממחירים נפוצים עבור עבודות שטכנאי מחשבים בצפון נוהגים לתמחר:

מחירון טכנאי מחשבים בצפון

פירמוט למחשב והתקנת ווינדוס

התקנת מערכת ווינדוס, ללא עלות הרישיון.


350 - 400 ש"ח
החלפת מסך למחשב נייד

מחיר למסך סטנדרטי (לא טאץ').


600 - 700 ש"ח
תיקון שקע חשמל למחשב נייד

תיקון שקע חשמלי המיועד לטעינה של מחשב נייד.


300 - 500 ש"ח
החלפת דיסק קשיח

מחיר הכולל החלפה של דיסק קשיח ישן בחדש (מסוג SSD).


400 - 500 ש"ח
ניקוי מחשב

מחיר כעלות ביקור של טכנאי מחשבים בצפון.


150 - 250 ש"ח
התקנת מערכת הפעלה

מחיר הכולל התקנה והגדרה של מערכת הפעלה במחשב, ללא עלות הרשיון.


250 - 350 ש"ח
החלפת סוללה במחשב נייד

מחיר החלפת סוללה במחשב נייד כולל את העבודה ואת הרכיב החדש.


500 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

מהן התקלות הנפוצות במחשבים וכיצד הן מטופלות?

מתחת נסביר על כמה מהתקלות הנפוצות במחשבים שטכנאים ומעבדות מחשבים בצפון יוכלו לפתור עבורכם. כמו כן, חשוב לצוות פורטל מחשב בקוויק לציין שכל הנכתב מתחת הינו בגדר השערה על סמך נסיון קודם וכי הממצאים צפויים להשתנות אחרי בדיקה שיבצע בעל המקצוע.

  • וירוס במחשב - אחת הבעיות הנפוצות כיום בעולם הממוחשב היא חדירת וירוסים למחשב. לרוב הדבר נוצר בגלל הקלקה וכניסה שלנו לתכני ספאם בטעות, מבלי לדעת את ההשפעה שלהם על המחשב שלנו. טכנאי מחשבים בצפון יוכל לפתור את התקלה ע"י ניקוי המחשב מתכני ספאם מזיקים וגם יוכל למנוע חדירת וירוסים עתידיים ע"י התקנה של תוכנת אנטי וירוס.
     
  • מסך כחול במחשב - גם כאן התקלה עשויה להיווצר מוירוסים אך גם מהתקנה לא נכונה של מערכת ההפעלה במחשב, בעיה בחומרה או בדרייבר. גם כאן טכנאי המחשבים יוכל לבצע את כל הפעולות הקשורות בוירוס כדי להסיר אותו, הוא יוכל גם לפרמט את המחשב ולהתקין את מערכת ההפעלה המשוייכת אליו מהתחלה או לחילופין - להחליף את הדרייבר התקול.
     
  • מחשב מתחמם - אם המחשב שלכם מתחמם יתר על המידה (נייד או נייח), הסיבה הנפוצה לכך לרוב תהיה בגלל הצטברות אבק על המאוורר הפנימי של המחשב, דבר שיוכל להיפתר ע"י פתיחה של המחשב ע"י בעל מקצוע וניקוי שלו בלחץ אוויר. הסיבה לחימום אף יכולה לקרות בגלל שהוספתם חומרה נוספת למחשב ובמקרה כזה, ההמלצה היא דווקא להוסיף מאוורר שני כדי שיוכל להתמודד עם העומס שנוצר וגורם לחימום.
     
  • מחשב איטי - הסיבה לכך גם היא קשורה בוירוסים אך גם בעומס קבצים על הזיכרון הוירטואלי, על היעדר עידכון של מערכת ההפעלה (אם המחשב מתריע לכם על כך, אל תידחו את ההתרעה), הדבר גם יעיד לעתים על מערכת הפעלה שלא הותקנה כראוי. בכל המקרים שציינו יוכל טכנאי מחשבים בצפון לפתור: אם בגלל וירוסים - יסרוק את המחשב ויתקין אנטי וירוס, אם חסר זיכרון וירטואלי הוא יתקין לכם תוספת של זיכרון זה ואם הסיבה היא ביכלל מערכת הפעלה שהותקנה בצורה שגוייה - הוא יתקין אותה מחדש.
     
  • מחשב מצפצף - מחשב שמצפצף בד"כ יעיד על תקלות שונות ובהתאם לכמות הציפצופים שהוא משדר לכם. התקלות שעליהן הוא מצפצף מתחלקות לבעיה בRAM על בעיה בשעון המערכת, על תקלה במעבד או בכרטיס המסך. מבין התקלות שצויינו, תוכלו לנסות לפתור את הבעיה שקשורה לשעון במחשב ע"י כיוון שלו. עבור יתר התקלות נמליץ להסתייע בטכנאי מחשבים בצפון.

 

תיקון מחשב בצפון

תוך כמה זמן מגיע טכנאי מחשבים עד הבית בצפון?

טכנאי מחשבים עד הבית בצפון נוהג להגיע בממוצע בין שעה עד שלוש שעות מהרגע בו שוחחתם טלפונית. קחו בחשבון שזמני ההגעה עשויים להתקצר או להתארך מהכתוב וזאת בהתאם ללוח הזמנים של טכנאי המחשבים באותו היום.

 

זמן ממוצע להגעת טכנאי מחשבים עד הבית בצפון:
 שעתיים
3 שעות משך זמן שעה

טכנאי מחשבים בצפון - אלו הערים הנפוצות

אם אתם מחפשים טכנאי מחשבים בצפון הארץ אז דעו שפורטל מחשב בקוויק עובד עם הרבה מעבדות וטכנאי מחשבים כך שבכל עיר שתחפשו תוכלו להיעזר בנו ואנחנו נמצא לכם פיתרון.

 

האם טכנאי מחשבים בצפון מעניק אחריות?

אחריות שמעניקים טכנאי מחשבים בצפון בגין תיקון מחשב נעה בין חודשיים לארבעה חודשים והיא חלה על העבודה בלבד. האחריות על החלקים ניתנת במסגרת אחריות היצרן או היבואן ועל כן, אם הבעיה היא בחלק, יהיה עליכם לפנות ליבואן למימוש האחריות.

 

משך תקופת האחריות הממוצעות לתיקון מחשב בצפון:
4 חודשי אחריות 3 חודשי אחריות 2 חודשי אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ טכנאים ומעבדות מחשבים בצפון אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

איך אני מוצא טכנאי מחשבים מומלץ?

בסופו של יום כולנו רוצים את טכנאי המחשבים הטוב ביותר. אחד שיפתור את הבעיה ברגע ויהיה נחמד תוך כדי. כל מי שמחפש תיקון מחשבים בצפון רוצה למצוא את האחד שידאג שהיא לא תחזור יותר ולא נצטרך לראות אותו כי הוא עשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. אבל איך מוצאים אותו? לדעתנו הסוד מסתתר בשיחה הראשונה. הנה כמה הצעות להכוונת השיחה כדי לסייע לכם לאתר טכנאי מחשבים מומלץ בצפון:

  • שאלות - תארו לטכנאים את הבעיה ותראו מי מהם יודע לעלות בצורה הכי טובה על הבעיה. לרוב מי שידע לשאול אתכם את השאלות המנחות שיעזרו להם להבין דרככם מה הבעיה יהיה אותו אחד שאתם מחפשים וידע לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר.
     
  • מחיר - בררו מחירי תיקון של בעיה. תוכלו להיעזר במחירון טכנאי המחשבים בפורטל מחשב בקוויק ולהשוות בין הכתוב לבין ההצעות שתקבלו.
     
  • אחריות - כמו שכבר הסברנו, האחריות שאתם צפויים לקבל היא על העבודה עצמה ולא על החלקים שטכנאי מחשבים בצפון יתקין במחשב שלכם. בררו עוד בשיחת הטלפון מה אורך האחריות הנ"ל ואם היא אכן קיימת, בקשו אחריות על כך בכתב.
     
  • השוו מחירים - לאחר שתשאירו את הפרטים שלכם בטופס מתחת, תוכלו לקבל בחינם מפורטל מחשב בקוויק עד 3 טכנאי מחשבים בצפון, ביניהם תוכלו לברר מחירים עוד בשיחת הטלפון, להשוות בין ההצעות שתקבו וכך לחסוך בכסף ובזמן.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

השיגו תיקון מחשבי מק דרך מחשב בקוויק

אם ברשותכם מחשב מקבוק שדורש תיקון כדאי שתדעו שתיקון מחשבי מקבוק שונה מתיקון של מחשב נייד רגיל ועל כן, על טכנאי המחשבים לעבור הסמכה רשמית מטעם חברת אפל כדי שיוכל לתקן מחשבים אלו.

 

לכן נמליץ לוודא מול הטכנאי שהוא מוסמך לכך בצורה רשמית. בקשו לראות את תעודת ההסמכה, שכן, אם התיקון יתבצע ע"י טכנאי מחשבים שלא מחזיק בהסמכה זו - האחריות על הרכיבים והעבודה לא תהיה תקפה. דרך פורטל מחשב בקוויק תוכלו לאתר טכנאי מוסמכים ע"י חברת אפל בקלות, כל שיהיה עליכם לעשות הוא להשאיר פרטים בטופס המצורף ולקבל בחינם וישירות לטלפון - עד 3 טכנאים מוסמכים.

שאלות בנושא תיקון מחשב בצפון

איך אדע שהתקלה במחשב שלי ניתנת לתיקון ע"י טכנאי מחשבים בצפון?

הדרך הכי טובה היא פשוט ליצור קשר ישירות מול טכנאי המחשבים שקיבלתם מפורטל מחשב בקוויק ולברר.


האם טכנאי מחשבים בצפון מעניקים אחריות?

בהחלט. טכנאי מחשבים באזור הצפון מעניקים בד"כ אחריות על העבודה עצמה. הרחבנו על כך בדף.