טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

טכנאי מחשבים בנהריה

כמה עולה טכנאי מחשבים בנהריה? מה לגבי טכנאים שמגיעים עד הבית? ומה אם אני צריך תיקון של המחשב הנייד? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים של עד 3 טכנאי מחשבים או מעבדות שונות.

השוואת מחירים בין טכנאי מחשבים בנהריה

למצוא טכנאי מחשבים בנהריה זה לא עבודה קשה. לעומת זאת למצוא את הטכנאי הכי זול מבלי לרדת באיכות השירות זו כבר משימה אחרת. השאירו לנו את הפרטים ותקבלו מספרי טלפון של מעבדות מחשבים בנהריה שעובדות איתנו. השוו בין המחירים מכל אחת מהן ותוכלו למצוא את טכנאי המחשבים הנכון עבורכם! בעזרת השוואת מחירים מהירה, אתם יכולים לחסוך עד 37% במחיר תיקון המחשב שלכם!
 

טכנאי מחשבים בנהריה

מה המחיר של טכנאי מחשבים בנהריה?

טכנאי מחשבים בנהריה לרוב עולה בין 150 - 250 ש"ח עבור ביקור. שימו לב שהמחיר כולל רק את שעת העבודה ולא חלפים במידה והמעבדה או הטכנאי יצטרכו לרכוש אותם, אז תיקון מחשבים בנהריה יכול לעלות מעט יותר מזה בהתאם לבעיה עצמה. תוכלו להסתכל במחירון שלנו בשביל למצוא פירוט של תיקונים נפוצים.
 

מחיר ממוצע לטכנאי מחשבים בנהריה

מחיר ממוצע לטכנאי מחשבים בנהריה: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

מה עושה מי שצריך טכנאי מחשבים עד הבית בנהריה?

אין מה להגיד לפעמים בהחלט עדיף לחפש טכנאי מחשבים עד הבית בנהריה מאשר להתרוצץ ברחבי העיר עם המחשב. דברו עם טכנאי המחשבים ובררו איתם אם הם מגיעים עד הבית. כמובן שימו לב שהמחיר כנראה יעלה מעט בגלל ההגעה שלו, אבל לפעמים זה שווה את הזמן שחסכתם, אם אתם שואלים את עצמכם האם במחשב בקוויק יש שירות של טכנאי מחשבים בנהריה עד הבית, אז התשובה כמובן היא כן..

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

ואם אני צריך תיקון מחשבים ניידים בנהריה?

לצערנו לפטופים מתקלקלים יותר בקלות מאשר מחשבים נייחים. למזלנו תיקון מחשבים ניידים בנהריה נהייתה הרבה יותר זמינה עקב הריבוי של מחשבים ניידים בשנים האחרונות. בין אם אתם צריכים החלפת מסך או החלפת סוללה במחשב הנייד שלכם ללא ספק תוכלו בעזרתנו למצוא טכנאי מחשבים בנהריה שיוכל לפתור לכם את הבעיה. כמו כן, גם טכנאי מק למחשבי מקבוק והדגמים השונים.

תקלות נפוצות במחשבים בנהריה

איזה תקלות נפוצות ביותר יש במחשבים? שאלנו את טכנאי המחשבים בנהריה:

  • מסך כחול במחשב: אולי התקלה הנפוצה ביותר היא הופעת מסך כחול במחשב, לרוב הוא מעיד על תקלה במערכת ההפעלה או תקלה באחד מרכיבי המחשב, ללא אבחון ע"י טכנאי מחשבים, קשה מאוד לדעת מהו מקור התקלה וכיצד לטפל בה.
     
  • מערכת הפעלה לא עולה: המחשב לא נדלק, לא עולה ואין מערכת הפעלה לעבוד איתה, תקלות בווינדוס גם הן שכיחות מאוד, פירמוט מחשבים ע"י טכנאי מחשבים בנהריה הוא עיסוק יום יומי.
     
  • איטיות במחשב: גם דיווחים רבים על מחשב איטי עד לרמה שהוא נתקע ולא ניתן להשתמש בו, אפשר לומר שהוא בין התקלות הנפוצות, בדרך כלל מתבצע שדרוג למחשב, ניקוי וירוסים ולעיתים גם פירמוט והתקנת מערכת הפעלה חדשה.
     
  • מחשב לא מתחבר לאינטרנט: מחשב ללא אינטרנט לא שווה הרבה, כאשר יש בעיות באינטרנט והם רק במחשב ולא ברשת הביתית כולה, פונים אל טכנאי המחשבים בנהריה לעזרה, כמובן שטיפול מסוג זה מצריך הגעה עד בית הלקוח.
     

תיקון מחשבים בנהריה

בתוך כמה זמן מגיע טכנאי מחשבים בנהריה עד הבית?

אז בתוך כמה זמן יגיע טכנאי מחשבים בנהריה עד לבית שלכם? קודם כל הזמנת טכנאי מעירכם ולא מאזור הצפון בכלליות מקצרת את זמן ההמתנה, לרוב טכנאי מחשבים בנהריה מגיעים בין 3 שעות ובין שעה אחת בלבד לביתכם. כך שבממוצע, מרגע ההזמנה בתוך שעתיים טכנאי מחשבים יהיה בביתכם.
 

זמן ממוצע להגעת טכנאי:
שעתיים
3 שעות משך זמן שעה אחת

האם יש אחריות על תיקון מחשבים בנהריה?

רוב החומרה הנרכשת היא ללא אחריות מרגע פתיחת האריזה, אבל ישנם טכנאי מחשבים בנהריה המספקים אחריות בעבור העבודה, האחריות היא לזמן קצר יחסית ונעה בין ארבעה חודשים לחודשיים, מה שאומר שהאחריות הממוצעת בעיר נהריה היא כ-שלושה חודשים. חשוב לציין כי לא כל טכנאי מחשבים מספק אחריות על עבודתו.
 

משך תקופת האחריות הממוצעות:
4 חודשי אחריות שלושה חודשי אחריות חודשיים אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ טכנאי המחשבים אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

שאלות לטכנאי מחשבים בנהריה

אלו השאלות שהגיעו אל מחשב בקוויק מגולשים מאזור נהריה והסביבה, כמובן שיש תשובות גם, לכל השאלות:

האם מספקים תיקון למחשבי מק?

כמובן, כלל פתרונות המחשוב נמצאים במחשב בקוויק, תיקון מחשבי מק גם נכלל.


האם טכנאי מגיע עד לבית שלי?

נכון, במידת הצורך ניתן גם להזמין טכנאי מחשבים בנהריה עד לבית.


למה לעשות השוואת מחירים?

כי בעזרת השוואת מחירים אתם יכולים לחסוך בעלויות, לשמוע חוות דעת שונות ולבדוק זמינות הגעה של כמה טכנאי מחשבים במקביל.