טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

טכנאי מחשבים בקצרין

המחשב התקלקל? מחפשים טכנאי מחשבים שיחזיר את המחשב לקדמותו? דרך מחשב בקוויק תוכלו למצוא טכנאי מחשבים בקצרין לכל תקלה שתצטרכו בין אם מדובר על מחשבים ניידים או מחשבים נייחים שמגיע עד הבית.

השוואת מחירים בין טכנאי מחשבים בקצרין

מחיר תיקון מחשבים בקצרין הוא לא קבוע והוא ישתנה בהתאם לסוג התיקון שלכם ויכול להשתנות גם בהתאם לסוג המחשב שלכם (במיוחד במקרים של תיקון מקבוק). חשוב להגיד שמעבר לזה מחיר התיקון תלוי גם בטכנאי המחשבים.

 

עצם העובדה שהמחירים של אותו התיקון יכולים להתשנות מאפשרת לנו לחסוך במחיר הסופי באמצעות השוואת מחירים. תוכלו להתקשר אלינו ואנחנו נדאג לקשר ביניכם לבין עד 3 טכנאי מחשבים בקצרין, כך תוכלו להשוות ולחסוך.

 

טכנאי מחשבים בקצרין

מה המחיר של טכנאי מחשבים בקצרין?

אמנם המחירים לא קבועים, אבל בהחלט אפשר לראות טווח מחירים של תיקונים נפוצים במחירון טכנאי המחשבים שלנו. בינתיים נגיד לכם שהמחיר של ביקור טכנאי מחשבים בקצרין לרוב ינוע בין 150 - 250 ש"ח על הביקור עצמו. במידה והוא יתקן משהו מחיר הביקור יתבטל.

 

מחיר ממוצע של טכנאי מחשבים בקצרין

מחיר ממוצע של טכנאי מחשבים בקצרין: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

תיקון מחשבים ניידים ונייחים

דרכנו תוכלו למצוא פיתרון בין אם אתם צריכים תיקון של המחשב הנייח שלכם או אם אתם מחפשים תיקון מחשבים ניידים בקצרין. אנחנו עובדים עם הרבה מעבדות וטכנאי מחשבים בעיר, כך שרק תצטרכו להתקשר אלינו וכמו שאמרנו נדאג לשלוח לכם פרטים של 3 טכנאי מחשבים בקצרין.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

מחפשים טכנאי מחשבים שמגיע עד הבית?

לא חייבים לנסוע עד למעבדת המחשבים, דרכנו תוכלו למצוא גם שירות של טכנאי מחשבים עד הבית בקצרין. כמובן כשאתם צריכים את השירות הזה תדאגו להגיד לנו, ושימו לב שלפעמים טכנאי המחשבים יכול לקחת תוספת של כמה עשרות שקלים על כך, אך זה בהחלט שווה את החיסכון בזמן, דלק וטרטור שתצטרכו לעשות במידה ואתם נוסעים למעבדת מחשבים, במיוחד אם אתם לא גרים בתוך העיר.