טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

החלפת כונן קשיח למחשב נייד

כמה עולה להחליף כונן קשיח במחשב הנייד ומה בדיוק התפקיד של רכיב זה? מתי כדאי לעשות החלפת ssd למחשב נייד לצורך שדרוג? קראו עוד וגלו את כל המידע החשוב ולאחר מכן תוכלו להזמין טכנאי מחשבים לצורך ביצוע ההחלפה עצמה.

מהו תפקידו של הכונן הקשיח במחשב?

תפקידו של הכונן הקשיח במחשב הנייד או בשמו השני "הארד דיסק" הוא לשמור על כל המידע שלנו וזה כולל תמונות, מסמכים, קטעי וידאו וכל דבר אחר. כאשר אנו פותחים קובץ מסוים במחשב, אשר מאוחסן על גבי הכונן הקשיח, ישנה מחט מיוחדת אשר קוראת את הנתונים מהכונן ויודעת לתרגם אותם לשפה שאנו מכירים. ישנם כוננים קשיחים פנימיים אשר מותקנים בתוך גוף המחשב בסמוך לרכיבים אחרים כמו לוח האם או ספק הכוח וישנם גם כוננים קשיחים חיצוניים.

החלפת כונן קשיח למחשב נייד

מחיר החלפת כונן קשיח למחשב נייד

רוב טכנאי המחשבים אשר מספקים שירות של תיקון מחשבים ניידים, יגבו בעבור עבודה כזו סכום אשר נע בין 500 ל-600 ש"ח, מה שאומר שמחיר החלפת כונן קשיח למחשב נייד הוא כ-550 ש"ח בממוצע. המחיר מתייחס להתקנה של כונן חדש מסוג SSD וכולל כמובן את פירוק והוצאת הכונן הישן.

 

מחיר להחלפת כונן קשיח למחשב נייד

מחיר להחלפת כונן קשיח למחשב נייד: 550 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

 

מה הסיבות להחלפת דיסק קשיח במחשב נייד?

מדוע בכלל להחליף דיסק קשיח במחשב נייד? יש לכך מספר סיבות שונות - הנה המרכזיות שבהן:

  • כאשר התרחשה הפסקת חשמל בבית או נפילת מתח שגרמה לתקלה במחשב הנייד כולו, כולל הדיסק הקשיח.
     
  • מקרים בהם המחשב הנייד נפל מגובה רב ונגרם גם נזק לכונן הקשיח שבתוכו.
     
  • בעקבות בלאי טבעי של הדיסק, בדרך כלל לאחר שלוש עד 5 שנים ממועד הפעלתו.
     
  • בשל הרצון לבצע שדרוג למחשב הנייד, למשל מכונן HDD ישן ואיטי להחלפת כונן קשיח למחשב נייד SSD חדש ומהיר.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

מה ההבדל בין כונן קשיח SSD לכונן HDD?

על אף ששני סוגי הכוננים הללו מבצעים את אותה הפעולה - אחסון תוכניות וקבצים במחשב וטעינת מערכת ההפעלה שלו, כונן HDD הוא כונן הפועל בטכנולוגייה ישנה יותר ולכן מחירו זול בצורה משמעותית מכונן SSD.

 

היתרון המרכזי של כונני SSD הוא במהירות ההפעלה שלהם ולמעשה כונן SSD יכול לטעון את מערכת ההפעלה די מהר, בתוך כמה רגעים מהרגע שבו הופעל המחשב.

 

בנוסף כונן קשיח SSD נחשב ליציב יותר וגם שקט הרבה יותר מכונן HDD ולכן ברוב הפרמטרים הוא נחשב למוביל ועדיף עליו.

 

החלפת כונן קשיח בלפטופ

הזמינו טכנאי להחלפת הכונן הקשיח בלפטופ

פעולה של החלפת כונן קשיח במחשב נייד היא אינה עבודה שכדאי לבצע לבד מאחר ונדרש לדעת היכן נמצא הרכיב וכיצד מחברים אותו בצורה נכונה. לכן, פונים לעזרתו של טכנאי מחשבים מקצועי שיודע לבצע את החלפת הארד דיסק למחשב נייד באופן מהיר מבלי לגרום לנזקים לשאר הרכיבים. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור לכם במציאת טכנאי מחשבים במחיר מעולה.

שאלות על החלפת דיסק קשיח למחשב נייד

איזה כונן קשיח ללפטופ כדאי לי לקנות?

מומלץ לבחור כונן של אחת מהחברות הבאות: Western Digital, סמסונג, חברת Sandisk או חברת Seagate. כדאי להתייעץ עם טכנאי מחשבים לפני הרכישה על מנת להתאים את הכונן לסוג המחשב והשימוש שלכם בו.


האם אפשרי לבצע תיקון לדיסק קשיח במחשב הנייד?

לעיתים כן, תלוי במצבו כמובן. במקרים רבים ניתן להציל ולחלץ ממנו את המידע והקבצים, גם אם היתה פגיעה של וירוסים שפלשו אל הכונן.


האם אפשר לבצע החלפת דיסק קשיח למחשב נייד לבד?

זה אולי אפשרי אך ממש לא מומלץ. הסיבה לכך היא שבדיסק הקשיח יש את כל המידע החשוב לנו ולא כדאי לקחת את הסיכון שנגרום לו נזק בשל עבודה לא מקצועית.