טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

החלפת מאוורר במחשב נייד

מאוורר במחשב נייד מרעיש? ניקוי כבר לא עוזר? גלו האם ניתן לבצע תיקון מאוורר במחשב הנייד, מהי הדרך הטובה ביותר לנקות אותו וכן, תוכלו גם להזמין טכנאי לצורך החלפת מאוורר במחשב הנייד במחיר זול ע"י טכנאי מחשבים המגיע עד לביתכם.

מהו מחיר החלפת מאוורר במחשב נייד?

מחיר החלפת מאוורר במחשב נייד הוא כ-550 ש"ח בממוצע, כאשר הטווח הגבוה עומד על כ-600 ש"ח ואילו הנמוך על 500 ש"ח. המחיר מתייחס למרבית דגמי המחשבים הניידים וכולל את העבודה וכן, את רכיב המאוורר החדש במקום הישן.


מחיר החלפת מאוורר במחשב נייד

מחיר החלפת מאוורר במחשב נייד: 550 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

מהן הסיבות להחלפת מאוורר למחשב נייד?

  • ביצועי מחשב נמוכים: כאשר אתם מרגישים שהמחשב שלכם איטי, אחת מן הסיבות המרכזיות יכולות להיות התחממות של רכיבי המחשב, דבר אשר עשוי לגרום למחשב לעובד לאט יותר באופן משמעותי.
     
  • התחממות מורגשת: עובדים עם המחשב הנייד על הרגלים ומרגישים את החום? עובדים על שולחן והחום שנפלט מהמחשב מורגש מידי? סימן שיש התחממות במחשב הנייד וככל הנראה אחד מן המאווררים במחשב לא עובד כשורה, דבר המצריך ביצוע החלפת מאוורר במחשב הנייד.
     
  • מחשב נייד מרעיש: אולי מבין הסיבות הנפוצות ביותר, כתבו רבות על כך בעמוד מחשב מרעיש, אבל ללא ספק מאוורר מחשב נייד מרעיש היא סיבה מוצדקת לבצע ניקוי או החלפה שלנו.
     

אבק במאוורר מחשב נייד

בדיקת מאוורר במחשב הנייד

אז כיצד ניתן לבצע בדיקת מאוורר במחשב נייד? ובכן, יש 2 שיטות:

  • בדיקה פיזית: למעשה שמים יד על פתח האוורר באחד מצידי המחשב (בכל דגם זה בצד אחר) ובודקים האם יוצא אוויר, השיטה הזו לא מכסה את כלל האפשרויות, הרי במחשב הנייד שלנו יש יותר ממאוורר אחד, אבל אם לא יוצא כלל אוויר מהמחשב, זה כבר מעיד על כך שהמאוורר במחשב לא תקין ויש צורך בביצוע החלפת מאוורר במחשב.
     
  • בדיקת מאוורר במחשב באמצעות תוכנה: התוכנה הזו למעשה בודקת את הטמפרטורה בתוך המחשב הנייד שלכם, כאשר אם הטמפרטורה גבוה יותר מ-50 מעלות, ביצועי המחשב נפגעים בכ-40% בערך, כאשר מחשב מתחמם זה אומר שאחד מן המאווררים במחשב לא עובדים והפתרון האידאלי הוא לבצע החלפת מאוורר במחשב הנייד או לנסות לבצע ניקוי (שלא תמיד אפשרי). הורידו את התוכנה להמשך בדיקת מאוורר במחשב.
     

הורדת תוכנה לבדיקת מאוורר במחשב הנייד
 

כך מורידים את התוכנה
לאחר מעבר לעמוד ההורדה, לחצו על הקישור שמסומן בתמונה


ממשיכים, אחרי שהתקנתם את התוכנה במחשב שלכם, תפתחו אותה והטמפרטורה של הרכיבים החשובים במחשב יוצגו, כמו כרטיס מסך, דיסק קשיח, מעבד ועוד. אם אחד מן הרכיבים מעל ל-50c מעלות סימן שיש בעיה במאוורר של המחשב הנייד ויש צורך לבצע ניקוי, תיקון או החלפת מאוורר במחשב הנייד.
 

בדיקת מאוורר במחשב הנייד
כאן ניתן לראות שבמחשב שבדקנו, יש בעיה במאוורר והטמפ' גבוה

איך לנקות מאוורר של מחשב נייד?

אז איך לנקות מאוורר של מחשב נייד? ובכן, ניקוי מאוורר של מחשב נייד מתבצע באמצעות לחץ אוויר ומברשת, כאשר תחילה אנחנו באמצעות מברשת מנסים לנקות את גושי האבק שחוסמים את הפתח (באופן חיצוני כמובן, לא פותחים את המחשב הנייד ללא טכנאי) ולכן מכן, באמצעות לחץ אוויר מנסים לנקות ככל שניתן את ההפתח ושהאבק יצא בחזרה. לעיתים ישנם גושי אבק גדולים אשר לא יוצאים, במקרה כזה - צריך לפתוח את המחשב וכאן, כבר עדיף להזמין טכנאי מחשבים לצורך ניקוי המחשב באופן מקצועי. תוכלו לקרוא עוד טיפים על ניקוי מחשבים כאן.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

שאלות ותשובות בנושא

הנה מספר שאלות ותשובות בהקשר לנושא של החלפת מאוורר למחשב נייד:

האם אתם מבצעים החלפת מאוורר למחשב נייד לנובו?

כן, ניתן לבצע החלפת מאוורר למחשבים ניידים בכל דגמי Lenovo השונים.


אתם עושים החלפת מאוורר למחשב נייד אסוס?

כן, למעשה - לכלל המחשבים הניידים השונים בכל הדגמים.