טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

החלפת סוללה למחשב נייד

איך יודעים מתי נדרש מאיתנו להחליף את הסוללה בלפטופ וכמה יעלה שירות כזה אצל טכנאי מחשבים מקצועי? הנה כל מה שחשוב לדעת על החלפת סוללה במחשב נייד.

עלות החלפת סוללה למחשב נייד

בממוצע, המחיר לעבודה זו, נע בין 400 ל-800 ש"ח. עלות החלפת סוללה למחשב נייד נקבעת בעיקר לפי הדגם הספציפי של המחשב שלכם וייתכנו שינויים בין מחשב של חברת אסוס למחשב של חברת DELL או HP. המחיר כולל את עבודת ההחלפה וגם את עלות הסוללה החדשה.

 

מחיר ממוצע להחלפת סוללה במחשב נייד

מחיר ממוצע להחלפת סוללה במחשב נייד: 600 ₪

טווח מחיר גבוה 800 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

תיקון סוללה למחשב נייד - האם זה כדאי?

רגע לפני שאתם בוחרים להחליף לגמרי את הסוללה, בואו נבין האם כדאי לשקול במקום זאת את האופציה החלופית והיא תיקון סוללה למחשב נייד. האם בכלל ניתן לתקן סוללה שאינה תקינה? האם זה משתלם מבחינה כלכלית? אז המחיר של תיקון סוללה יכול לנוע בטווח המחירים שבין 200 ש"ח ל-400 ש"ח, כך שמבחינת המחיר ייתכן וזה בהחלט יהיה זול יותר מאשר האופציה של החלפה.

 

יחד עם זאת לא תמיד ניתן לתקן את הסוללה. למשל אם הסוללה התנפחה, כנראה שהיא התחממה ולא כדאי לקחת סיכון ולהמשיך לעבוד איתה מאחר והדבר עשוי לגרום לנזק לשאר הרכיבים במחשב שלכם. למעשה כאשר הסוללה מתחממת יתר על המידה, היא עשויה להוביל למצב בו תזדקקו בסופו של יום להחלפת לוח אם או או כרטיס זכרון ובמקרים גרועים יותר, היא פשוט עלולה להתפוצץ.

החלפת סוללה במחשב נייד

מה גורם לבעיות בסוללה וממה כדאי להימנע?

מה הסיבות לכך שהסוללה מתרוקנת או לא עובדת בצורה תקינה? הנה רשימה של הסיבות המרכזיות:

  • הטענת יתר של הסוללה: אם אתם מחברים את המחשב הנייד למטען לאורך זמן רב מידי, בהנחה ואין לכם במחשב את האופציה שמפסיקה אוטומטית את טעינתו לאחר הגעה ל-100%, אתם עושים נזק לסוללה שלכם. ישנם מקרים נוספים ששקע הטעינה לא תקין וגורם להריסת הסוללה. ולכן רצוי לבדוק ואף לבצע החלפת שקע טעינה למחשב נייד.
     
  • שחיקה טבעית ובלאי: אין מה לעשות, סוללה של מחשב היא מוצר מתקלה אשר מחזיק בדרך כלל לתקופה של כשנתיים עד שלוש שנים, לעיתים קצת יותר. החלפת הסוללה היא פעולה פשוטה ומהירה ולאלו מכם אשר עובדים עם המחשב על בסיס יומי, כדאי לשמור על תחזוקה ולהחליף את הסוללה באופן ייזום.
     
  • וירוסים על המחשב: כאשר יש וירוסים במחשב, הם עשויים לצרוך משאבים רבים ולמעשה ליצור עומס על הסוללה, מה שפוגע בה. זו אומנם לא הבעיה המרכזית שתגרום לתקלות סוללה אך בהחלט כדאי לטפל בוירוסים בטרם הם ישפיעו על שאר הרכיבים ויגרמו לתקלות נוספות.
     
  • שימוש במטען לא מתאים: השתמשתם במטען חלופי ולא במטען המקורי שקיבלתם עם המחשב? ייתכן וזו הסיבה לבעיות בסוללה. המטען עשוי להעביר זרם חשמלי בעוצמה גבוהה יותר מהעוצמה הנדרשת ובכך לפגוע בסוללה ולבסוף להרוס אותה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

איך יודעים מתי להחליף את הסוללה?

אינדיקציה טובה לכך שהגיעה העת להחליף את סוללת המחשב היא כאשר הטענתם את הסוללה עד למצב של 100% והיא מתרוקנת מהר יחסית.

 

לדוגמה אם בעבר סוללה מלאה היתה מאפשרת לכם להשתמש במחשב ל-3 עד 5 שעות מבלי להטעין מחדש וכעת היא מספיקה לשעה או שעתיים בלבד, כנראה שכדאי לשקול להחליפה בטרם יהיה מאוחר מדי. 

 

מצב נוסף הוא כאשר לא ניתן להפעיל את המחשב ללא חיבור אל המטען. המסקנה המתבקשת היא שיש בעיה בסוללה עצמה וללא חיבור אל זרם החשמל, המחשב לא נדלק.

 

בנוסף, יש תוכנות אשר מאפשרות בדיקה של חיי הסוללה שנשארו (שימו לב, חיי הסוללה ולא זמני הטעינה הנדרשים) מה שמאפשר לדעת בוודאות האם הסוללה "בריאה" או שמא יש צורך בהחלפתה. אחת התוכנות המומלצות היא תוכנה בשם HWmonitor שנחשבת לנוחה לשימוש ויכולה לספק אינדיקציה ראשונית על מצב הסוללה.

 

החלפת סוללה בלפטופ

מחליפים סוללה במחשב הנייד? הנה טיפים חשובים:

  • הקפידו להזמין סוללה מקורית ואל תסתפקו בסוללה חליפית, גם אם מחירה נוח יותר. הדבר תקף גם לשימוש במטען מקורי שהתקבל בעת רכישה של המחשב.
     
  • מומלץ להחליף סוללה באופן ייזום כעבור כשנתיים מיום רכישת המחשב או לפחות להזמין טכנאי מחשבים לביצוע בדיקה של המחשב ובדיקה של חיי הסוללה. תחזוקה מונעת מצבים מסוכנים והפתעות בהמשך.
     
  • אם הסוללה התנפחה כדאי להחליפה, גם כאשר היא עדיין עובדת. לא כדאי לקחת סיכון מאחר וזהו סימן מובהק לכך שהסוללה התחממה.
     
  • לפני הזמנת טכנאי מחשבים, כדאי לבדוק אם הסוללה היא הבעיה או שמא מדובר במטען. נסו לחבר את הסוללה למטען אחר, גם חלופי, רק לצורך ביצוע הבדיקה - כך נדע מהיכן הבעיה נובעת.

כיצד מחליפים סוללה למחשב נייד?

הדבר הראשון שנדרש להבין הוא האם יש לכם במחשב סוללה פנימית או סוללה חיצונית. הסוללה החיצונית היא המוכרת יותר וניתן לראות למצוא אותה בחלקו התחתון של המחשב. במצב זה הפעולה פשוטה, מהירה יותר וגם זולה למדי. כל שצריך לעשות הוא לשלוף את הסוללה בזהירות ולהכניס במקומה את החדשה.

 

במידה ונדרש להחליף סוללה פנימית במחשב נייד, המשמעות היא שטכנאי המחשבים נדרש לפתוח את המחשב, לאתר את הסוללה ולנתק את החיבור שלה. בכל אופן, כדאי להזכיר כי אנו מספקים שירות להחלפת סוללות חיצוניות וגם פנימיות.

 

החלפת סוללות במחשבים ניידים

החלפת סוללות לכל סוגי המחשבים

לא פעם אנו נשאלים באשר לסוג ודגם של מחשב ספציפי והאם אנו מספקים שירותי החלפת סוללה בעבורו. באופן כללי, דרך פורטל מחשב בקוויק תוכלו להזמין טכנאי שיתקן או יחליף כל סוללה ומכל דגם אך למען הסר ספק, הנה רשימה מפורטת יותר של היצרנים הנפוצים ביותר:

 

החלפת סוללה למחשב אסוס: המחיר הממוצע להחלפה של סוללות במחשבים של דגמי אסוס, עומדת על 500 ש"ח, כמובן תלוי בסוג הסוללה הספציפי. אגב, המחיר של הסוללה עצמה, עומד על בין 300 ל-350 ש"ח לסוללה מקורית למחשב נייד ASUS.

 

החלפת סוללה למחשב נייד דל: כאשר רוכשים מחשב של חברת DELL, מקבלים בדרך כלל אחריות של שנה על הסוללה, אלא אם כן הרחבתם את האחריות לתקופה ארוכה יותר, של שלוש שנים. אם בכל זאת ישנה בעיה עם הסוללה ואתם מרגישים שהיא מתרוקנת מהר מידי, דעו כי אנו מספקים שירותי החלפת סוללה למחשב נייד DELL.

 

החלפת סוללה למחשב נייד לנובו: המחשבים הניידים של חברת לנובו נחשבים למצוינים אך לעיתים הסוללה מתרוקנת או מתנפחת ונדרש להחליפה בחדשה. מומלץ כמובן לבחור בסוללה מקורית, אשר עלותה (סוללה בלבד, ללא עבודה) נעה בין 350 ש"ח ל-450 ש"ח.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

שאלות על החלפת סוללה ללפטופ

את השאלות הבאות (והתשובות שלנו) אתם ממש לא רוצים לפספס. קראו אותן לפני הזמנת השירות ותוכלו לקבל מידע חשוב ורלוונטי להחלפת סוללה ללפטופ.

הסוללה לא תקינה, האם ייתכן ועליי להחליף את הלפטופ עצמו?

אין צורך בכך. ברוב המקרים החלפת סוללה בלפטופ תפתור את הבעיה וכמובן תחסוך לכם אלפי שקלים 


כל כמה זמן מומלץ להחליף את סוללת המחשב הנייד?

מאוד תלוי בתדירות השימוש שלכם במחשב. בשימוש על בסיס יומי, מומלץ להחליף את הסוללה פעם בשנתיים, גם אם לא קיבלתם על כך.


האם אתם מוכרים סוללות ללא פעולת ההחלפה?

לא. אנו מספקים את השירות של תיקון או החלפה לסוללות ולא ניתן לרכוש דרכנו את הסוללה מבלי להזמין גם את אחד מהשירותים הללו.


מה משפיע על המחיר של החלפת סוללה במחשב נייד?

הדגם הספציפי של המחשב וסוג הסוללה. כמו כן, סוללה מקורית תעלה הרבה יותר מסוללה חלופית.


כמה זמן לוקח לבצע החלפת סוללה במחשב נייד?

מדובר בעבודה מהירה ויחסית פשוטה, עניין של רבע שעה עד 20 דקות לכל היותר, תלוי במיומנות טכנאי המחשבים ובדגם הספציפי.


האם אפשר להחליף סוללה במחשבים ניידים באופן עצמאי?

במידה ומדובר בסוללה פנימית (קראו במאמר בהרחבה) כדאי להזמין טכנאי מחשבים מקצועי. במידה ומדובר בסוללה חיצונית, ייתכן ותוכלו לבצע את ההחלפה בעצמכם אך גם כאן כדאי להימנע מכך מאחר ולא פעם ניסיון ההחלפה רק גורם לנזק ועשוי לשבור את הסוללה החדשה.