טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

החלפת סוללה למקבוק

מתחת נציג אילו סימנים מעידים על פגם בסוללה, מה מחיר העבודה שטכנאי מק גובים ואילו היבטים חשוב שתבדקו לפני שאתם סוגרים עם בעל מקצוע שיבצע החלפת סוללה למקבוק שלכם - קדימה התחלנו.

איך לזהות שהגיע הזמן להחליף סוללה למקבוק?

במחשבים ניידים ובפרט במחשבי מקבוק ניידים חיי הסוללה מחזיקים בין 3 - 5 שנים. אז איך תדעו מתי יש צורך בהחלפת סוללה למקבוק? כמה מהסממנים הבולטים שמעידים על סוללה תקולה שיש להחליף הם - התנפחות פיזית של הסוללה עד לכדי "הרמה" של המקלדת או משטח העכבר. דרך נוספת לזיהוי היא במידה והסוללה מתרוקנת במהירות גם לאחר טעינה מלאה.

 

אורך חיי סוללה של מקבוק:
4 שנים
5 שנים משך זמן 3 שנים


החלפת סוללה למקבוק

מהו מחיר החלפת סוללה למקבוק AIR/PRO?

מחיר החלפת סוללה למקבוק AIR/PRO עשויה לעלות בין 600 - 800 ש"ח. טווח המחיר הנמוך יותר מתייחס להחלפת סוללה למקבוק אייר בעוד שהמחיר הגבוה יותר מתייחס למחיר החלפת סוללה למקבוק פרו.
 

מחיר ממוצע להחלפת סוללה למקבוק

מחיר ממוצע להחלפת סוללה למקבוק: 700 ₪

טווח מחיר גבוה 800 ₪

טווח מחיר נמוך 600 ₪

כיצד לבחור טכנאי מק?

בין אם אתם מעוניינים לפנות לטכנאי מק ובין אם תעדיפו לפנות למעבדת מחשבים של מק, חשוב שתבדקו מספר היבטים קודם לכן ע"מ להבטיח החלפת סוללה למקבוק כמה שיותר חלקה:

  • הסמכה - חשוב שתדעו שחברת אפל העולמית מכשירה טכנאי מחשבים מסביב לגלובוס כדי שיוכלו לתקן מוצרי אפל מגוונים. רק לאחר מעבר תקין של ההסמכה, טכנאי מק מקבלים לידם תעודת הסמכה שתפקידה לאשר להם לבצע תיקונים במחשבי Macbook במסגרת אחריות יצרן ויבואן רשמיים. חשוב לוודא מול טכנאי המחשבים בראש ובראשונה שהוא מחזיק בהסמכה רשמית זו וכמו גם, בחלקי סוללה של היבואן הרשמי בישראל (חנות I - STORE).
     
  • חוות דעת - היות וחלקי החילוף של חברת אפל אינם מהזולים, נמליץ לכם לחפש חוות דעת על טכנאי המחשבים והמעבדות שתקבלו מאיתנו לאחר שתשאירו את פרטיכם. בדיקת חוות דעת באינטרנט מאפשרת לכם לקבל מידע מוכח על בעל המקצוע שאתם שוקלים להעסיק.
     
  • סוג הסוללה - חשוב לציין שבמחשבי מק למיניהם לא קיימת סוללה אוניברסלית, הכוונה - שסוג הסוללה תלוי בשנת הייצור של המחשב ובהתאם לדגם שלו. לכן חשוב שתבררו קודם את שנת האחריות והדגם המדוייק של המחשב המקבוק שלכם ע"מ ליידע על כך את בעל המקצוע כדי שיזמין עבורכם את הרכיב הנכון.
     
  • אחריות - תוקף אחריות סוללה מקבוק מהיבואן הרשמי היא שנה (וזאת במידה ומדובר בטכנאי מק שמוסמך לכך מטעם אפל). במידה ומדובר על רכיב שלא מהיבואן הרשמי, דהיינו שהאחריות אינה תקפה והסוללה החדשה שהותקנה אף עשויה לפגוע באיכות המקבוק כולו. מנסיוננו האישי בפורטל מחשב בקוויק - נמליץ בראש ובראשונה לבצע החלפת סוללה למקבוק עם סוללה של היבואן הרשמי ולא פחות. בקשו על כך הצהרה בכתב של הטכנאי.

 

משך תקופת האחריות לסוללת מקבוק ע"י היבואן הרשמי:
שנת אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ יש לוודא שבעל המקצוע משתמש בסוללה מקורית מהיבואן הרשמי בכתב לפני ביצוע החלפת סוללה למקבוק שברשותכם.

בצעו החלפת סוללה למקבוק שלם דרך מחשב בקוויק

במידה ועליתם על אחד או יותר מהסממנים שהצגנו למעלה, דעו שתוכלו דרך פורטל מחשב בקוויק להשאיר את פרטיכם בחינם ולקבל בחינם וללא התחייבות עד 3 טכנאים או מעבדות מחשב המוסמכים רשמית לבצע תיקונים במכשירי מקבוק.

תוכלו לברר מולם מחירים עבור החלפת סוללה למקבוק שלכם עוד בשיחת הטלפון, דבר שיאפשר לכם לבחור בסופו של דבר בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם ולחסוך גם בכסף וגם בזמן לא מבוטל של חיפושים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

האם ניתן לבצע החלפת סוללה למקבוק לבד?

במידה ותרצו לבצע החלפת סוללה למקבוק שלכם לבד, דעו שהעניין מורכב הרבה יותר וזאת מפני שסוללת המקבוק מודבקת בדבק ייעודי, מה שהופך את פעולת ההחלפה של הסוללה לפי כמה יותר מורכבת בהשוואה להחלפת סוללה במחשבים ניידים של חברות אחרות, אותה ניתן להחליף ע"י שיחרור ההברגה של תא הסוללה. במחשבי מקבוק מדובר על הדבקה שיש לחלץ בעדינות יתרה כדי לחלץ את הסוללה ואף לדעת כיצד להדביק ובאיזה דבק להדביק את הסוללה החדשה חזרה למקום.

צוות פורטל מחשב בקוויק ממליץ מנסיונו - שלא לבצע החלפת סוללה למקבוק בעצמכם. זכרו שמדובר בלפטופ שמחירו יקר בפער מחברות המיחשוב האחרות וכל טעות קטנה עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך למחשב.