טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

תיקון מקלדת מקבוק

כמה עולה לתקן מקלדת מקבוק? ומה הסיבות הנפוצות לתקלות במקלדת במחשבי מקבוק? קבלו את כל המידע בנושא והשוו מחירים בין טכנאי מחשבים מומלצים באזורכם אשר מספקים את השירות.

כמה עולה תיקון מקלדת מקבוק?

המחיר לתיקון של מקלדת מקבוק עומד בממוצע על 775 ש"ח. טווח העלויות נע בין 600 ל-950 ש"ח כתלות בדגם הספיציפי ושנת הייצור של המחשב וגם בסוג המקלדת והתקלה הספציפית שהתגלתה. המחיר כולל את עלות הרכיב ואת העבודה עצמה.

 

מחיר ממוצע לתיקון מקלדת מקבוק

מחיר ממוצע לתיקון מקלדת מקבוק: 775 ₪

טווח מחיר גבוה 950 ₪

טווח מחיר נמוך 600 ₪


 

  • עלות תיקון מקלדת במחשב מקבוק פרו תהיה יקרה יותר ועשויה להגיע גם ל-1,200 ש"ח, כאשר המחיר המקסילי הנ"ל מכסה גם מקרה של החלפת מקלדת מקבוק פרו..

מה הסיבות הנפוצות לתקלות במקלדת מקבוק?

הסיבה הנפוצה ביותר לתקלות במקלדת של מחשבי מקבוק היא רטיבות. לא פעם נשפך נוזל כזה או אחר על המקלדת, מה שעלול ליצור קורוזיה ולפגוע ברכיבים שונים: המקשים, לוח האם של המחשב ועוד. כמו כן, תקלות במקלדת מקבוק עשויות להתרחש גם בשל לכלוך, אבק ושאריות מזון אשר גורמים למקלדת לעבוד בצורה לקויה.

תיקון מקלדת מקבוק

החלפה או תיקון מקלדת מק בוק?

לא פעם עולה השאלה האם כדאי לתקן את המקלדת או שאולי כדאי להחליפה בחדשה. הנה טבלה אשר תסייע לכם לקבל החלטה נכונה לגבי הפעולה הנדרשת:

 

סוג התקלה

מה לעשות?

חלק מהמקשים נפלו

תיקון

 

תקלה במנגנון שמתחת למקשים

החלפה

 

חלק מהמקשים דביקים

תיקון

 

נשפך נוזל על המקלדת

החלפה

 

המקלדת לא מגיבה בכלל

החלפה

 

טיפים חשובים בנושא תיקון מקלדות מקבוק

ריכזנו כאן את הטיפים החשובים ביותר בהסתמך על הניסיון שלנו ושל טכנאי מחשבים אשר מספקים את השירות:

  • בדקו עם הטכנאי שהוא מתקין חלקי חילוף אמיתיים ואורגינליים, גם כאשר מדובר על מקלדת שלמה וגם כאשר מחליפים רק את חלק מהמקשים.
     
  • במידה ומדובר במים שנשפכו על המחשב, כדאי להזדרז עם התיקון וגם אם לא מרגישים בתקלה כזו או אחרת כעת, להזמין טכנאי שיבדוק את המחשב ביסודיות.
     
  • רוב הבעיות במקלדות של מחשבי אפל ניתנות לתיקון ובמקרים רבים עדיף להיעזר בטכנאי פרטי ולא לשלוח את המחשב לתיקון אצל החברה עצמה וזאת בעקבות זמני הטיפול המהירים של טכנאים פרטיים.
     
  • כאשר אתם מחליפים רק חלק מהמקלדת (למשל רק מקשים מסוימים) כדאי לבדוק גם מה העלות להחלפת המקלדת בשלמותה. לעיתים אופציה זו עדיפה ותבטיח שתקבלו מחשב תקין למשך תקופה ארוכה יותר.
     

תיקון תקלות במקלדת מקבוק

תיקון מקלדת במחשב מק בוק מכל סוג

דרך הפורטל שלנו, ניתן למצוא טכנאי מקבוק אשר מעניקים שירות להחלפת מקלדת מקבוק בעבור כל דגמי המחשבים הניידים (וגם הנייחים) של חברת אפל:

  • מקבוק (Mackbook)
  • מקבוק אייר (Mackbook Air)
  • מקבוק פרו (Mackbook Pro)
  • מקבוק פרו רטינה (Mackbook Pro Retina)

קבלו מספר הצעות לתיקון מקלדת מקבוק

מאחר ותיקון של מקלדת מקבוק עשוי לעלות לא מעט, מומלץ לבחון היטב את מחירי השוק ולבצע השוואה בין מספר טכנאים מומלצים. דרך הפורטל שלנו תוכלו לקבל עד שלוש הצעות שונות מטכנאים מחשבים מומלצים באזור המגורים שלכם ובכך לחסוך עד 37% במחיר השירות.