טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

החלפת לוח אם

מתי נדרשת החלפת לוח אם? מתי מומלץ אולי מומלץ תיקון לוח אם? ומה המחיר של החלפת לוח? השאירו לנו את הפרטים שלכם ונעזור עם השוואת המחירים ולחסוך בעלויות מיותרות. למתקדמים שביניכם גם כתבנו טיפ קטן שיעזור לכם להבין איזה לוח אם הכי כדאי לקנות.

השוואת מחירים להחלפת לוח אם

באמצעות פורטל מחשב בקוויק תוכלו לקבל הצעות מחיר של עד 3 טכנאים שונים לגבי החלפת לוח האם במחשב. דברו עם טכנאי המחשבים ותוכלו לבצע השוואת מחירים שתחסוך לכם בעלויות ועדיין לקבל את השירות הטוב ביותר.

מתי נדרשת החלפת לוח אם?

לרוב החלפת לוח אם נדרשת במידה ויש תקלה בלוח האם. סימנים לתקלה בלוח האם יכולים להיות:

  1. מצבים בהם המחשב מתחיל להידלק אבל אז נכבה.
     
  2. "מסכי מוות כחולים" שבהם מערכת ההפעלה לפתוח את החלונות.
     
  3. מחשב עובד לאט או מתחיל לקפוא ללא סיבה ברורה.

במידה והבעיה היא רק הזיכרון לא בהכרח חובה להחליף את כל לוח האם, אלא ניתנת האפשרות פשוט להרחיב את הזיכרון.
 

החלפת לוח אם

מחיר החלפת לוח אם

מחיר החלפת לוח אם נע בין 400 - 650 ש"ח, כשהמחיר כולל את לוח האם החדש. לפני שאם קוראים לטכנאי חשוב להגיד לו איזה לוח אם יש לכם כדי שיוכל להגיע עם החומרה הנכונה לביקור.

 

מחיר ממוצע החלפת לוח אם

מחיר ממוצע החלפת לוח אם: 525 ₪

טווח מחיר גבוה 650 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

תיקון לוח אם - מתי מתאפשר?

לפעמים לא צריך לרוץ להחליף ואפשר להסתפק בתיקון לוח אם. לעיתים התקלה פשוטה מאוד והתיקון שלה גם יהיה זול, כמו למשל להחליף חיבור קטן שנפגם. למשל ישנם תקלות שכיחות כמו שהמחשב לא נכבה, התקלה יכולה להיות בלוח האם רק בגלל ניתוק חוט קטן.

 

תיקון כזה הוא פשוט וזול לעומת זאת לוח האם יכול להישרף או שיכול להישפך עליו נוזל, אבל יש מעבדות שמתמחות בתיקון לוח אם למחשב. שימו לב שלפעמים התיקון יכול לעלות יותר מהחלפת לוח אם, אבל יש מעבדות שינסו לתקן לפי בקשה או להחליף במידה הצורך ויתנו לכם את השירות הזול מביניהם אז מומלץ לשאול אותן לפני כן.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8805207

בחירת לוח אם למחשב - מה כדאי לי?

הדבר הכי חשוב לדעת בבחירת לוח אם למחשב הוא מה השימוש שלכם. ברגע שאתם יודעים לדייק את הצורך שלכם במחשב תוכלו לדייק בבחירה של לוח האם, ובכך להגיע לביצועים מקסימליים בהתאם לצורך שלכם. יצרנו לכם רשימה של צרכים שימושים נפוצים ואיזה לוח אם יתאים לכל צורך:

 

שימוש במחשב איזה לוח אם אצטרך?
עריכת סרטונים לוח אם שיכול להכיל מעבד i7-i9, זיכרון RAM של לפחות 16B וכרטיס מסך מתקדם עם זיכרון של 4GB
גיימינג לוח אם שיכול להכיל לפחות מעבד i7
עבודה משרדית לוח אם סטנדרטי

האם קניית מחשב חדש עדיפה על החלפת לוח אם?

אם מתעסקים עם מחשבים ישנים (מעל 3 שנים) כנראה שקניית מחשב תהיה עדיפה על החלפת לוח האם. לעומת זאת אם מדובר במחשב חדש יותר, ייתכן ששדרוג לוח האם יהיה עדיף על החלפה. אם הבעיה שלכם היא רק חוסר בזיכרון לא צריך להחליף את לוח האם ואפשר פשוט להרחיב את הזיכרון.

 

אם אתם האנשים שמשדרגים או מחליפים חלקים ספציפיים במחשב (או לפחות רוצים להיות) סיכוי סביר שגם במידה ולוח האם עצמו ישן, כל החומרה שמסביבו יותר חדשה. במקרים כאלה יכול להיות יותר מומלץ להחליף את לוח האם ולא צריך לקנות מחשב חדש לגמרי.