טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

המחשב לא מזהה התקן USB

המחשב לא מזהה התקן USB, מה יכולה להיות הסיבה לכך וכיצד ניתן לפתור זאת? ריכזנו לכם את כל הפתרונות האפשריים לטיפול בכך שהמחשב לא מזהה דיסק און קי.

מחשב לא מזהה USB (דיסק און קי) - הפתרונות

ישנם כמה אפשרויות שכיחות יותר ושכיחות פחות שיכולות להיות הסיבה לכך, רשמנו על פי הסדר ועל פי האופן בו התקלה נפתרה מ-1 ועד -5, כאשר בסעיף 1 הסבירות לפתרון התקלה הוא הגבוה ביותר ובמספר 5 הוא הנמוך ביותר.

  1. דרייבר אינו תקין: רוב המקרים בהם התקן USB לא מזוהה על ידי מערכת ההפעלה במחשב ינבע בגלל דרייבר שלא מותקן כשורה או שאינו מעודכן. אנו ממליצים להיכנס להגדרות המחשב, להסיר את הדרייבר ולבצע כיבוי של המחשב. בעת העליה המחשב צריך לבצע התקנה מחדש של הדרייבר - במידה ולא ביצע זאת, עשו זאת באופן ידני, בדקו איזה לוח אם יש לכם במחשב וחפשו את הדרייבר שלו באינטרנט, לרוב מקבלים את דיסק הדרייברים עם המחשב עצמו.
     
  2. התקן ה-USB, לא תקין: לעיתים הבעיה היא בכלל לא במחשב, אם בדיסק און קי עצמו, לכן כדאי לבדוק על מחשב אחר האם הוא עובד או מוצפן ולבצע לו אתחול. אם הוא לא תקין - אין מה לעשות אלא לרכוש דיסק און קי חדש.
     
  3. כניסת ה-USB לא תקינה במחשב: אחרי שבדקתם שאכן התקן הדיסק און קי תקין והדרייברים מותקנים כשורה, הסבירות היא שיש בעיה במגעים או בחיבור עצמו. לרוב מעבדת מחשבים תבצע החלפה של החיבור הנקודתי. אבל - אם מדובר על תקלה בכמה נקודות USB שונות, אפשר להתחיל לחשוד שמדובר על תקלה בלוח האם והחלפתו אינה זולה ואינה משמחת כלכך.
     
  4. חיבור USB ישן לחדש: ישנם 2 סטנדרטים של חיבורי USB כיום, אחד מוגדר כ-usb2 והשני מוגדר כ-usb3 (שזהו הסטנדרט החדש). אם אתם מנסים לחבר התקן ישן אל חיבור חדש, זה לא תמיד יעבוד, למרות שאמור להיות גישור בינהם. אבל ללא ספק זאת יכולה להיות הסיבה לתקלה. כדאי לנסות להתקין ולעדכן דרייברים ולבדוק בשנית. אם לא מצליח, לנסות לחבר במחשב אחר או לרכוש פשוט דיסק און קי חדש ועדכני.
     
  5. תוכנה לחסימת הרשאה: התקלה שהגיע בסבירות הנמוכה ביותר היא תוכנה אשר מונעת חיבור התקן חיצוני מסוג USB ולרוב היא למטרת אבטחת מידע. קורה בארגונים וחברות בדרך כלל. ישנם תוכנות אשר תפקידן הוא לאבטח את המחשב ולמנוע חיבור התקן חיצוני לצורך הגנה מפני החדרת וירוסים או מניעת גניבת מידע רגיש. אם מדובר על מחשב שנמצא בארגון, גשו אל אחראי ה-IT או על אבטחת מידע לעסקים ובדקו האם זה המצב ומה ניתן לעשות.
     

התקן USB לא עובד

שאלות ותשובות בנוגע לנושא:

מעבר למענה על השאלה למה המחשב לא מזהה דיסק און קי והתקן USB, גולשים שאלו שאלות נוספות ודומות בנושא:

המחשב לא מזהה דיסק און קי sandisk

אנו לא חושבים שיש קשר ישיר בין החברה ובין התקלה, רשמנו למעלה כ-5 פתרונות שונים לבעיות חיבור USB.


המחשב לא מזהה כרטיס sd

מעבר לפתרונות שהצגנו למעלה, ייתכן שהמתאם בין המחשב ובין חיבור הSD תקול.


מחשב בקוויק - מציאת טכנאי מחשבים לכל מטרה

מחפשים טכנאי מחשבים לפתירת הבעיה? כאן במחשב בקוויק אפשר למצוא גם טכנאי מחשבים עד הבית וגם מעבדת מחשבים המספקת שירותי תיקונים תחת קורת גג אחת. במידה ואינכם יודעים מהי בדיוק התקלה בהתקן הUSB שלכם, אפשר לבחור בטכנאי אשר יאתר אותה בעבורכם ועל פי מידת הצורך ייקח את המחשב למעבדה לצורך החלפת החיבור או יבצע תיקון בביתכם. השירות של מחשב בקוויק ניתן בחינם, ללא התחייבות ומאפשר לבצע השוואת מחירים מהירה בין כמה טכנאי מחשבים לצורך הוזלה בתיקון מחשב נייד או נייח.