טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

המחשב נכבה פתאום

מדוע המחשב שלי נכבה פתאום? מדליקים את המחשב ואחרי כמה דקות הוא נכבה לבד? הנה כל הסיבות מדוע זה קורה וכיצד ניתן לפתור את הבעיה.

אז מדוע המחשב נכבה מעצמו?

ריכזנו לכם כ-5 סיבות מרכזיות מדוע המחשב נכבה בפתאומיות לגמריי לבד מבלי שעשיתם שום דבר מיוחד. ארבעת הסיבות כשורות לחומרה ואחת קשורה להגדרת מערכת (בתוך הווינדוס). אז מה עושים במקרים בהם המחשב נכבה לבד ואיך ניתן לפתור זאת? אלו הסיבות:
 

  • התחממות המחשב: המחשב נכבה בפתאומיות? בין אם זה מחשב נייד או נייח, געו במחשב ובדקו האם הוא חם והאם זה קרה כאשר הפעלתם תוכנה חזקה או משחק אשר מאמץ את המחשב? אם מדובר על התחממות יתר - זה לגמריי הגיוני.
  • אז מה עושים? בשלב הראשון היינו מציעים לכם לנקות את המחשב והמאווררים, לאחר מכן, לבדוק האם כל המאווררים עובדים באופן תקין או שיש לנקות אותם. התחממות המחשב יכולה להעיד על תקלה במאוורר או בחלקי חומרה אחרים שאינם תקינים, אליהם נסביר ממש בהמשך.

 

  • מעבד תקול: במידה והמחשב נכבה לבד אחרי כמה דקות, כנראה שמדובר במעבד המחשב שלא מצליח לעבוד כמו שצריך ואחרי מאמץ של מספר דקות פשוט מתנתק ומכבה את המחשב.
  • אז מה עושים? ראשית היינו מציעים לבדוק האם המאוורר של המחשב עובד והוא מצליח לקרר אותו. אם כן - כדאי להזמין טכנאי מחשבים לבדיקת תקינות מעבד המחשב, החלפת מעבד למחשב נייד אינה זולה (וגם לנייח).

 

  • תקלה בלוח אם: כאשר המחשב פשוט נכבה, זה כן יכול להיות בספק הכוח אשר תקול וכן ברכיב אחר. אבל אם לא מוצאים את הבעיה - כנראה שמדובר על לוח האם - דבר אשר מחייב הזמנת תיקון מחשבים ניידים או נייחים.
  • אז מה עושים? לרוב החלפת לוח אם במחשב אינה משתלמת, אם זה מחשב חדש או יקר, כדאי לשקול זאת. אם לא, כדאי לבדוק האם כלכלי יותר לרכוש מחשב חדש.

 

  • הגדרה במערכת הפעלה: המחשב נכבה אחרי כמה דקות? ההמחשב נכבה אוטומטית? במידה וקופץ לכם חלון אשר מתריע על כך או שמא אתם מזהים שאלו זמנים דומים, אולי יש הגדרה בתוך המחשב!
  • אז מה עושים? להיכנס אל הגדרות ובאזור של מצב שינה וחסכון באנרגיה לראות שהכל כשורה. כמו כן, לבדוק האם ישנם תוכנות אשר בסיום X מורות על פעולה. גם וירוס במחשב עשוי לגרום לכיבוי יזום, מומלץ להפעיל אנטי וירוס לסריקה.

 

  • דיסק קשיח: המחשב נדלק וישר נכבה, ללא ספק יכול להיות הסיבה לכך שדיסק הקשיח במחשב פשוט הרוס וכאשר מנסה להפעיל את מערכת ההפעלה פשוט קורס.

 

הזמינו טכנאי דרך מחשב בקוויק וחסכו

מרבית התקלות הקשורות בכך שהמחשב נכבה בפתאומיות, קשורות דווקא בחומרה, לכן - מומלץ להזמין טכנאי מחשבים לביתכם אשר יבדוק היטב איזה חומרה, איך לטפל בבעיה וגם ייספק לכם הצעת מחיר. חשוב לציין כי לרוב בתקלות כאלו הטכנאי לא יכול לנחש מבלי לבדוק מה בדיוק הבעיה, היא יכולה להיות בספק הכוח, בלוח האם או שפשוט המחשב מתחמם יתר על המידה. השאירו פרטים או חייגו ונדאג שתקבלו עד שלוש פניות של טכנאי מחשבים מאזורכם.

הזמינו טכנאי מחשבים באזורכם: