טכנאי מחשבים מומלץ? השאירו פרטים וחוזרים בקוויק!

המחשב עושה ריסטרט

המחשב עושה ריסט כל כמה דקות? מה הסיבה לכך ואיך ניתן לפתור זאת? ריכזנו לכם את הסיבות המרכזיות לכך שהמחשב עושה ריסטרט כל הזמן.

אז למה המחשב מבצע ריסטרט?

סידרנו לכם את הסיבות לתקלה על פי הסבירות הגבוה ביותר, ז"א התקלה הראשונה שגורמת למחשב לעשות ריסט היא הראשונה שמופיעה כאן והסבירות שזה משהו אחר מופיע מתחת וכן הלאה. במידה והמחשב נכבה ולא עושה ריסטרט, עברו את העמוד המחשב נכבה לבד לקבלת המידע המתאים.
 

  • בעיה בספק הכוח: אפשר לומר שמרבית המקרים ספק הכוח הוא הגורם המרכזי לכך שהמחשב עושה ריסט, בגלל אי אספקת חשמל לכלל הרכיבים או אספקת חשמל לא רציפה.
  • אז מה עושים? ייתכן שספק הכוח פשוט התייעף או שהוספתם רכיב חדש שצורך יותר חשמל ולכן הוא כבר לא מתאים. הפתרון הוא לבצע החלפת ספק כח למחשב.

 

  • בעיה במגעים: קיים חוט זעיר בין כפתור הריסט ובין לוח האם וכמובן שמגעים בתוך הכפתור עצמו, אם הם נוגעים אחד בשני המחשב יעשה ריסט, תקלה פשוטה אך שכיחה.
  • מה צריך לעשות? אם ניתן לנתק רק את כפתור הריסט - בטלו אותו אין בו שימוש לרוב. במידה ולא מתאפשר או אינכם יודעים כיצד, הזמינו טכנאי מחשבים להחלפת כפתור ריסט במחשב.

 

  • בעיה במערכת הפעלה: כאן יש 2 מקרים, אחד הוא שהמערכת פשוט נפגמה וצריך לתקן אותה באמצעות הדיסק של ווינדוס והשניה היא שבוצע עדכון שלא הותקן כשורה.
  • מה לעשות? במידה ומדובר על מערכת פגומה - תיקון באמצעות דיסק ווינדוס או לחלופין ביצוע פירמוט למחשב (ראו כאן מדריך איך לעשות פירמוט למחשב). אם מדובר על המחשב עושה ריסטרט ווינדוס 10 לאחר עדכון, נסו לבצע שחזור למצב לפני העדכון. במידה ולא מתאפשר נסו לבצע תיקון למערכת ההפעלה.

 

  • בעיה בדרייברים: המחשב עושה ריסטרט כל הזמן ואתם לא יודעים כבר על מה להצביע? כנראה שהבעיה נמצאת בדרייברים.
  • מה לבדוק? בדקו האם יש עדכונים לדרייברים במחשב שניתן לעשות, לרוב יהיה מדובר על דרייבר של כרטיס המסך שלכם או לוח האם.

 

  • בעיה בחומרה: הגעתם לסעיף האחרון, אם כלל הדברים שאמרנו עד כה לא עזרו לכם, כנראה שמדובר על תקלה בחומרה.
  • מה עושים? במידה ומדובר על החומרה במחשב, זה יכול להיות כמעט כל אחד מהרכיבים שמקצר לאחר הפעלה ממושכת, אלא אם כן, אתם שומעים צפצוף בהפעלה המחשב אשר מעיד על תקלה כבר בהפעלתו. הרכיבים החשודים יהיו הדיסק הקשיח, ספק הכוח (כפי שציינו בהתחלה), כרטיס המסך, זיכרון הראם ולצערנו ייתכן שגם לוח האם, שלרוב החלפת לוח אם לא תיהיה משתלמת כלכך.

 

רגע לפני שאתם מזמינים טכנאי מחשבים

בדקתם את כלל הסעיפים, הפתרון לא הגיע ועדיין המחשב עושה ריסטרט כל הזמן? כנראה אתם צריכים טכנאי מחשבים. אז רגע לפני שאתם מזמינים טכנאי מחשבים לביתכם, אנו ממליצים לכם לבצע השוואת מחירים דרך מחשב בקוויק, לאחר מכן לערוך התאמה של המחירים שקיבלתם מול מחירון תיקון המחשבים שלנו, שם תוכלו לראות מחירים עדכניים בעבור שירותים רבים, הן לצורך תיקון מחשב נייח והן לנייד. אז בדקו, השוו וחסכו.